۷ هفته انزوا؛ قطع اینترنت وارد روز پنجاهم شد

دیجیاتو شنبه 29 فروردین 1405 - 11:46
خاموشی دیجیتال از ۱۱۷۶ ساعت گذشته و همچنان ادامه دارد The post ۷ هفته انزوا؛ قطع اینترنت وارد روز پنجاهم شد appeared first on دیجیاتو.

خاموشی دیجیتال در ایران وارد پنجاهمین روز خود شده و ۷ هفته کامل از قطع اینترنت کشور از شبکه جهانی می‌گذرد.

به گزارش دیجیاتو و بر اساس به‌روز رسانی اخیر نت‌بلاکس، قطع دسترسی به شبکه جهانی در ایران با گذشت ۱۱۷۶ ساعت همچنان ادامه دارد و در این مدت، ایرانی‌ها فقط به شبکه ملی دسترسی دارند.

در دو سه روز اخیر البته دسترسی به صفحه اصلی موتور جست‌وجوی گوگل و همچنین چت‌بات دیپ‌سیک باز شد، اما بازگشایی دسترسی در همین حد باقی مانده و پیشرفتی نداشته است.

قطع اینترنت ایران که از روز ۹ اسفندماه ۱۴۰۴ و هم‌زمان با حمله آمریکا و اسراییل به ایران آغاز شده، طولانی‌ترین در جهان است و بنا به نوشته نت‌بلاکس، به معیشت مردم آسیب شدیدی وارد کرده است.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.