نخستین عکسی که با تلفن همراه گرفته شد

عصر ایران یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 13:11
وقتی همسرش زایمان کرد، فیلیپ از نوزاد عکس گرفت. تلفن بلافاصله عکس را برای دو هزار نفر ارسال کرد. این نخستین عکس تاریخ بود که با استفاده از یک تلفن همراه به اشتراک گذاشته شد.

فیلیپ کان با استفاده از یک دوربین دیجیتال، یک تلفن تاشو و یک لپ‌تاپ، فناوری انتقال داده را متحول کرد.

در سال ۱۹۹۷، مهندس فیلیپ کان در اتاق انتظار یک بیمارستان زایمان در کارولینای شمالی نشسته بود. هنگام زایمان همسرش، کان با خود فکر می‌کرد چه کاری می‌تواند انجام دهد. درنهایت، با استفاده از یک دوربین دیجیتال، یک تلفن تاشو و یک لپ‌تاپ، فناوری انتقال داده را متحول کرد.

 این نخستین عکسی است که در سال ۱۹۹۷ توسط عکاسی به نام فیلیپ کان گرفته شد

کان دوربین را به تلفن، و تلفن را به لپ‌تاپ وصل کرد و آن‌ها را با استفاده از کدی که همان‌جا نوشت، همگام‌سازی کرد.

وقتی همسرش زایمان کرد، فیلیپ از نوزاد عکس گرفت. تلفن بلافاصله عکس را برای دو هزار نفر ارسال کرد. این نخستین عکس تاریخ بود که با استفاده از یک تلفن همراه به اشتراک گذاشته شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.