سازمان ملی بهرهوری ایران از انعقاد تفاهمنامه همکاری با همراه اول برای آغاز اجرای طرح پلتفرم ملی بهرهوری در کشور خبر داد.
به گزارش سازمان ملی بهرهوری ایران، این تفاهم نامه که با هدف هدایت، تسهیل و تسریع ارتقای بهرهوری فراگیر از طریق اجرای طرح پلتفرم ملی بهرهوری تنظیم شده به امضای محمدصالح اولیا، رئیس سازمان ملی بهرهوری ایران و مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران رسیده است.
توسعه و ارتقای بهرهوری، بهبود شفافیت و انضباط اطلاعاتی و گسترش استفاده از رویکردهای هوشمند و دادهمحور در سنجش عملکرد، از جمله اهدافی است که با اجرای این طرح انتظار میرود تحقق یابد.
مهمترین محورهای مورد توجه در طراحی این پلتفرم تقویت رویکرد اکوسیستمی به بهرهوری، تنوع زمینهای و اقتضائات محلی، مشارکت و استفاده از رویکرد پایین به بالا و یادگیری و اشتراک دانش ذکر شده است.
قرار است راهاندازی این پلتفرم زمینه را برای مشارکت بازیگران اکوسیستم بهرهوری کشور شامل دولت، بخش خصوصی، شرکتهای تولیدی و خدماتی، شرکتهای دانشبنیان و فناور، مجامع علمی، انجمنهای تخصصی و مردمنهاد و عموم مردم فراهم کند.