طرح پلتفرم ملی بهره‌وری کلید خورد

دیجیاتو یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 15:32
استفاده از رویکردهای هوشمند و داده‌محور در سنجش عملکرد، از جمله اهداف این طرح است The post طرح پلتفرم ملی بهره‌وری کلید خورد appeared first on دیجیاتو.

سازمان ملی بهره‌وری ایران از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با همراه اول برای آغاز اجرای طرح پلتفرم ملی بهره‌وری در کشور خبر داد.

به گزارش سازمان ملی بهره‌وری ایران، این تفاهم نامه که با هدف هدایت، تسهیل و تسریع ارتقای بهره‌وری فراگیر از طریق اجرای طرح پلتفرم ملی بهره‌وری تنظیم شده به امضای محمدصالح اولیا، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران و مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران رسیده است.

توسعه و ارتقای بهره‌وری، بهبود شفافیت و انضباط اطلاعاتی و گسترش استفاده از رویکردهای هوشمند و داده‌محور در سنجش عملکرد، از جمله اهدافی است که با اجرای این طرح انتظار می‌رود تحقق یابد.

مهمترین محورهای مورد توجه در طراحی این پلتفرم تقویت رویکرد اکوسیستمی به بهره‌وری، تنوع زمینه‌ای و اقتضائات محلی، مشارکت و استفاده از رویکرد پایین به بالا و یادگیری و اشتراک دانش ذکر شده است.

قرار است راه‌اندازی این پلتفرم زمینه را برای مشارکت بازیگران اکوسیستم بهره‌وری کشور شامل دولت، بخش خصوصی، شرکت‌های تولیدی و خدماتی، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، مجامع علمی، انجمن‌های تخصصی و مردم‌نهاد و عموم مردم فراهم کند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.