استفاده دانشجویان شهرستانی دانشگاه تهران از اینترنت پیام نور!

دیجیاتو یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 16:53
دانشجویان شهرستانی دانشگاه تهران برای دسترسی به اینترنت باید به مراکز دانشگاه پیام نور مراجعه کنند. The post استفاده دانشجویان شهرستانی دانشگاه تهران از اینترنت پیام نور! appeared first on دیجیاتو.

مشکلات دسترسی به اینترنت هر روز ابعاد تازه‌تری پیدا می‌کند. در حالی که دانشگاه‌ تهران برای دانشجویانش در محل این دانشگاه اینترنت تامین کرده، اما دانشجویانی که به دلایلی از جمله مجازی بودن کلاس‌ها در شهرستان‌ها حضور دارند، نمی‌توانند از این اینترنت استفاده کنند. به همین دلیل بر اساس توافقی جدید میان دانشگاه تهران و دانشگاه پیام نور، دانشجویان دانشگاه تهران در استان‌های مختلف کشور، از این پس می‌توانند از امکانات اینترنتی مراکز پیام نور بهره‌مند شوند.

به گزارش دیجیاتو به نقل از شبکه دانشگاه تهران، مطابق این توافق، دانشجویان دانشگاه تهران که خارج از پایتخت حضور دارند، می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز دانشگاه پیام نور در محل سکونت خود و ارائه کارت دانشجویی، از دسترسی به اینترنت برای انجام فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی استفاده کنند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.