
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این اقدام حمایتی منطقه بینالمللی نوآوری ایران و پارک فناوری پردیس از شرکتهای دانشبنیان و فناور مستقر، با هدف حفظ پویایی فعالیتهای نوآورانه در شرایط دشوار ارتباطی پس از جنگ ۱۲ روزه و جنگ تحمیلی سوم و با هماهنگی شورایعالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات انجام گرفته است.
بنا بر اعلام منطقه نوآوری ایران، بر اساس این طرح، کارکنان شرکتها نیز با معرفی مدیرعامل و طی مراحل اداری از جمله نامهنگاری رسمی با اداره کل نظارت و ارزیابی پارک فناوری پردیس، میتوانند به این بستر ارتباطی پایدار متصل شوند.
هماهنگیها و مکاتبات اجرایی این طرح در سطح کل آیپی پارک انجام شده و در حال تکمیل مراحل اجرایی برای پوشش کامل شرکتها است.
به گفته مسئولان پارک، این اقدام نهتنها باعث تسهیل ارتباطات شرکتهای فناور خواهد شد؛ بلکه گامی در جهت پشتیبانی از تداوم فعالیتهای فناورانه در شرایط بحرانی نیز به شمار میرود.