۵ کرمانی به اردوی تیم ملی هندبال مردان دعوت شدند

خبرگزاری مهر یکشنبه 07 تیر 1405 - 12:38
کرمان- دور جدید تمرینات تیم ملی هندبال مردان در حالی شروع شده که نام ۳ بازیکن کرمانی و ۲ مربی از مربیان کرمان در لیست دعوت‌ شدگان دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که به تازگی سرمربی تیم ملی هندبال مردان مشخص و کادرفنی او نیز اعلام شده، قرار است اولین اردوی تیم ملی از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۹ تیرماه در تهران شروع شود.

اسامی دعوت‌شدگان برای اردوی اول در حالی اعلام شده که ۳ هندبالیست کرمانی نیز در این لیست ۲۷ نفره حضور دارند.

سلامان بربط، محمدحسین فرخی زرندی و هادی خواجه‌سلیمی ۳ هندبالیست کرمانی هستند که در این اردو زیر نظر کادرفنی حضور خواهند داشت.

این اردو نخستین مرحله از آماده‌سازی ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی جدید به شمار می‌رود و بر همین اساس و با نظر نناد کلاییچ، سرمربی کروات تیم ملی هندبال ایران، فهرست ۲۷ نفره بازیکنان دعوت‌ شده به این اردو اعلام شد که اسامی آنها محمد سیاوشی، امیدرضا سرپوشی، علی رحیمی کازرونی، فواد فرهادی، امیرعباس زارعی، روح‌الله عادل‌خانی، آرمان رحمانی، حسین حیدریان، مصطفی شیرازی مقدم، علی حیدریان، شهاب صادق‌زاده، سیدمهدی موسوی، طاها شکوهی‌پور، محمدمهدی بهنام‌نیا، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبریان‌جو، سلامان بربط، محمدحسین فرخی زرندی، هادی خواجه‌سلیمی، صابر حیدری، رضا عزتی، میلاد قلندری، عباس باج، علیرضا پیرزاده اهوازی، رضا شجاعی، وحید مسعودی و علی امیر یوسفی می باشد.

همچنین فرید علیمرادی و حمید صادق شاه‌نشین ۲ مربی از مربیان کرمانی نیز در کادر فنی تیم ملی هتدبال بزرگسالان حضور خواهند داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.