مدت اجاره اماکن مسکونی و واحدهای صنفی در زمان جنگ دو ماه تمدید شد

دیجیاتو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 12:45
سازوکار تمدید قراردادها را از طریق سامانه «خودنویس» فراهم می‌شود The post مدت اجاره اماکن مسکونی و واحدهای صنفی در زمان جنگ دو ماه تمدید شد appeared first on دیجیاتو.

اتحادیه مشاوران املاک تهران با استناد به مصوبه شورای عالی امنیت ملی و به دلیل شرایط اضطراری ناشی از جنگ از تمدید خودکار تمام قراردادهای اجاره مسکن و واحدهای صنفی به مدت دو ماه خبر داد.

به گزارش دیجیاتو، بر اساس این ابلاغیه، قراردادهایی که مهلت انقضای آنها در زمان جنگ به اتمام می‌رسد، حداکثر به مدت ۲ ماه پس از انقضای مهلت قرارداد، به صورت خودکار تمدید خواهند شد. اما تمدید یا انعقاد قرارداد جدید، تابع ضوابط و مقررات عادی خواهد بود.

بر اساس این ابلاغیه، وزارت راه و شهرسازی سازوکار تمدید قراردادها را از طریق سامانه «خودنویس» و توسط مشاوران املاک فراهم خواهد کرد.

همچنین مسئولیت حسن اجرای این مصوبه و رسیدگی به شکایات بر عهده سازمان تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی صالحه است.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.