استقبال تماشاگران از سه شنبه‌های نیم بهای سینما‌ها

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 20:42
سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت سینما‌های سراسر کشور میزبان بیش از ۹۰ هزار مخاطب شدند که بیشترین تعداد از زمان آغاز جنگ است.

استقبال تماشاگران از سه شنبه های نیم بهای سینماها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت سینما‌های سراسر کشور در حالی میزبان ۹۲ هزار و ۶ مخاطب شدند که با توجه به نیم‌بها بودن قیمت بلیت در روز‌های سه‌شنبه و همچنین آمار ثبت‌شده از ابتدای سال جاری روز سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت را پرمخاطب‌ترین روز سینما از ابتدای سال عنوان کرد.

بر اساس این گزارش از ابتدای سال و در روز‌های سه‌شنبه به ترتیب سینما‌ها در نخستین سه‌شنبه سال در تاریخ ۴ فروردین ۵ هزار و ۵۷۶ مخاطب، سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۸ هزار و ۴۰۸ مخاطب، سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۰ هزار و ۲۳۶ مخاطب، سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۴۱ هزار و ۹۴۳ مخاطب، سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۷۷ هزار و ۶۴۰ مخاطب شدند که با توجه به ثبت آمار فروش ۹۲ هزار ۶ مخاطب در روز سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت سینما‌های سراسر کشور شاهد رشد صعودی و بازگشت مجدد مخاطبان شدند.

با توجه به ثبت ۲۳۵ هزار ۸۱۱ بلیت در سه‌شنبه‌های نیم‌بها از ابتدای سال و اجرای طرح شناور بهای بلیت سینما و ۲روزه شدن سانس‌ها از ۱۶ اردیبهشت پیش‌بینی می‌شود در روز‌های آینده شاهد رشد مضاعف و استقبال مخاطبان از فیلم‌های اکران شده در سینما باشیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.