ببینید| چرا ضرغامی آثار شجریان را در صداوسیما ممنوع کرد؟

خبرآنلاین پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 20:16
عزت الله ضرغامی، وزیر پیشین میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در برنامه منشور گفت: مرحوم شجریان نامه نوشت و درخواست کرد آثار ایشان از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش نشود؛ من هم دستور ایشان را عینا اجرا کردم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایسنا، ضرغامی در اظهارات اخیر خود در برنامه «مهلا» درباره ممنوعیت پخش آثار شجریان از تلویزیون که در زمان ریاست او بر صداوسیما رخ داد، توضیح داد که این اتفاق خواسته خود زنده یاد شجریان بوده است.

سید عزت‌الله ضرغامی ـ رییس پیشین سازمان صداوسیما ـ با حضور در برنامه «مهلا» که این روزها در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، در پاسخ به پرسش محمدحسین پویانفر ـ مجری برنامه ـ مبنی بر ممنوعیت پخش آثار محمدرضا شجریان از تلویزیون که در زمان ریاست او بر صداوسیما رخ داد، توضیح داد: مرحوم شجریان طی نامه‌ای محترمانه از من خواست که آثارشان از رسانه پخش نشود. من هم عین درخواست ایشان را ابلاغ کردم و تا آخر به آن وفادار ماندم.
او درباره قرائت فاتحه بر مزار شجریان نیز گفته است: قرائت فاتحه بر سر مزار اموات نیاز به کسب اجازه از کسی ندارد.

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.