طلا در کانال ۱۹ میلیون تومان ماند

دیجیاتو شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 14:01
طلا هفته گذشته برای مدتی وارد کانال ۲۰ میلیون تومان شده بود، اما پس از اصلاح قیمت‌ها دوباره عقب نشست. The post طلا در کانال ۱۹ میلیون تومان ماند appeared first on دیجیاتو.

قیمت طلا در بازار داخلی همچنان پایین‌تر از سقف هفته گذشته باقی مانده است و در کانال ۱۹ میلیون تومان نوسان می‌کند.

براساس نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر استان تهران، هر گرم طلای ۱۸ عیار اکنون ۱۹ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان معامله می‌شود. طلا هفته گذشته برای مدتی وارد کانال ۲۰ میلیون تومان شده بود، اما پس از اصلاح قیمت‌ها دوباره عقب نشست و فعلا در محدوده ۱۹ میلیون تومان باقی مانده است.

در بازار سکه نیز سکه طرح جدید به ۱۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. نیم‌سکه ۱۰۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و ربع‌سکه نیز ۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود. قیمت سکه گرمی هم به ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.