یکی از کاربران خبرگزاری فارس، طی کارزاری که در این خبرگزاری با نام «مطالبه» نمایش داده میشود، از شورای عالی امنیت ملی درخواست کرده، اینترنت خبرگزاریهای فارس و تسنیم قطع شود تا این خبرگزاریها که همواره حامی تصمیم قطع اینترنت شعام هستند نیز از این تصمیم متاثر شوند.
این کارزار تا لحظه تنظیم این خبر توسط ۲ هزار و ۲۲۱ نفر از کاربران حمایت شده و نزدیک به ۲۹ هزار بار دیده شده است.

در متن توضیحات این کارزار آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
از شورای عالی امنیت ملی تقاضا داریم اینترنت بین الملل خبرگزاری فارس و تسنیم که همواره حامی تصمیم شعام مبنی بر قطعی اینترنت هستند را قطع کنند تا اینان نیز به صف مردم بپیوندند و همرنگ مردم شوند و از تصمیم شعام متاثر شوند.
اینترنت در ایران از صبح روز ۹ اسفند ۱۴۰۴ قطع است و با گذشت بیشتر از یک ماه از شروع آتشبس، هنوز خبری از اتصال مجدد اینترنت نیست. این وضعیت باعث نارضایتی روزافزون کاربران اینترنت در ایران شده است. علاوه بر قطع اینترنت، ارائه اینترنت طبقاتی در قالب طرح «اینترنت پرو» نیز باعث تشدید احساس تبعیض در دسترسی به اینترنت در میان کاربران شده است.