
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مجله صبحگاهی «سلام تهران» پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۷ صبح با حضور کارشناسان حوزههای فرهنگ، فناوری، تغذیه و رسانه روی آنتن شبکه تهران سیما میرود.
در این برنامه، «دیانا فریدکیا» شاهنامهخوان و نقال برگزیده کشوری، همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی به اجرای نقالی و شاهنامهخوانی میپردازد.
همچنین «عطیه موذن» خبرنگار سینمایی، تازهترین اخبار حوزه سینما را بررسی میکند و «گلناز سلطانی» دکتری علوم تغذیه نیز درباره راهکارهای مقابله با ریزهخواری توضیح میدهد.
در بخش فناوری، «محمد حبیبی تمیجانی» کارشناس فناوری اطلاعات، نکات مهم مرتبط با امنیت تلفن همراه را بیان میکند و «صمد رهبریار» کتابدار کتابخانه سیار رشت از تجربههای خود در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه میگوید.
برنامه «سلام تهران» با تهیهکنندگی آرمین عابدینی و اجرای مرتضی پرنیان و المیرا سماواتی، پنجشنبه ساعت ۷ صبح به صورت زنده پخش میشود.

همچنین برنامه «تا نیایش» پنجشنبه حوالی ساعت ۱۲:۱۵ با موضوع تابآوری اجتماعی از شبکه تهران سیما پخش خواهد شد.
در این برنامه، «فاطمه محمدی» کارشناس برنامه درباره مؤلفههای تابآوری اجتماعی، نقش سرمایه اجتماعی در کاهش آسیبهای جمعی و راهکارهای افزایش ظرفیت جامعه برای مقابله با بحرانها سخن میگوید.
معرفی کتاب، ترجمه یک صفحه از قرآن کریم، پاسداشت یاد سردار شهید غلامرضا سلیمانی و پخش گزارشی از امامزاده سیده ملک خاتون تهران از دیگر بخشهای این برنامه است.
برنامه «تا نیایش» با اجرای محبوبه عزیزی و تهیهکنندگی سید علیرضا طباطبایی و رضا محمدنیا از شبکه تهران سیما پخش میشود.