تاکید بر حل مشکلات بیمه و امنیت شغلی تئاتری‌ها

خبرآنلاین چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 20:46
مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ به همراه برخی مدیران تئاتری با حضور در خانه تئاتر، با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل خانه دیدار کردند.

به گکزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتابک نادری، مدیرکل هنرهای نمایشی، در خانه تئاتر حضور پیدا کرد. علیرضا گیلوری مدیرعامل خانه تئاتر در ابتدای این دیدار، گزارشی از فعالیت‌های خانه ارائه کرد.

همچنین اعضای هیئت مدیره مرکزی خانه تئاتر در ادامه نقطه نظرات خود را درباره وضعیت و مشکلات امروز تئاتر مطرح کردند.

اتابک نادری مدیرکل هنرهای نمایشی که از اعضای خانه تئاتر است از تلاش برای حل مسائل فعالان تئاتری خبر داد و اظهار امیدواری کرد با همراهی خانه تئاتر این مسیر تسریع شود.

تاکید بر هم‌افزایی، حل مشکلات بیمه اعضای خانه تئاتر، استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی خانه تئاتر در همکاری‌های مشترک از جمله نکات مطرح شده در این دیدار بود.

همچنین اعضای حاضر بر تدوین قوانین برای حمایت از امنیت شغلی تئاتری‌ها و شکل‌گیری ارتباط بیشتر و موثرتر اداره‌کل هنرهای نمایشی و خانه تئاتر تاکید کردند.

محمد بهرامی، مریم رحیمی، مهدی قلعه، شهرام احمدزاده، علی گودینی از اعضای هیات مدیره مرکزی خانه تئاتر و کوروش سلیمانی مدیر تئاتر شهر، توحید معصومی، وحید فخر موسوی و مشهدی عباس تالار هنر از دیگر حاضران این مراسم بودند.

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.