اکنون در سال جدید سیاست حمایتی خود را متوجه رهبران جوان کرده است؛ مسیری که نخستین گام آن با اجرای کنسرت «از فراسوی مرزها …» و حضور امید محرابی به عنوان رهبر مهمان برداشته میشود. در این کنسرت، آثاری از آهنگسازان برجسته جهان و کشور از جمله لودویگ فان بتهوون، پیوتر ایلیچ چایکوفسکی، فکرت امیرف، حشمت سنجری و قطعاتی از اپرای مشهور «کاوالریا روستیکانا» اثر پیترو ماسکانی پیش روی مخاطبان قرار میگیرد؛ آثاری که هر یک نماینده بخشی از میراث موسیقی کلاسیک جهان هستند و در کنار یکدیگر، فضایی متنوع و پرشکوه را برای مخاطبان رقم خواهند زد. عنوان «از فراسوی مرزها …» نیز بر همین نگاه بینالمللی و گفتوگوی فرهنگی از مسیر موسیقی تاکید دارد؛ اجرایی که تلاش میکند با عبور از مرزهای جغرافیایی، مخاطب را به سفری میان فرهنگها، سبکها و روایتهای موسیقایی ببرد.» اجرای ارکستر سمفونیک تهران با عنوان «فراسوی مرزها…» پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۲۱ در تالار وحدت برگزار میشود.