
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، جتالاسلام محمد میرزایی رئیس شورای نظارت بر صداوسیما و نماینده مردم شاهین دژ و تکاب ضمن ارزیابی مثبت اعملکرد صداوسیما در جنگ تحمیلی سوم گفت: صداوسیما در این برهه خوش درخشید و خوب ظاهر شد و با بهرهگیری از تجربه جنگ ۱۲ روزه اقدامات بسیار خوبی را رقم زد.
وی افزود: رسانه ملی در مقابله با امواج خصمانه رسانههای آمریکایی ، صهیونی توانست روایت نخست از اخبار جنگ را به دست بگیرد و سناریوهای رسانهای دشمن را خنثی سازد.
عضو کمیسیو ن فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوره تولید برنامهها و محتوای آنها بهبود کیفیت داشت و دعوت از کارشناسان با گرایشهای مختلف را در صداوسیما شاهد بودیم. ارزیابی ما این است که مرجعیت رسانهای صداوسیما بین اقشار مختلف مردم خیلی خوب جا افتاده است.
رئیس شورای نظارت بر صداوسیما گفت: ان شاءالله در جلسه اخیر شورای نظارت بر صداوسیما این موضوع را مطرح خواهم کرد.