رسانه ملی در این برهه خوش درخشید

صدا و سیما پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 12:17
رئیس شورای نظارت بر صداوسیما گفت: رسانه ملی با روایت اول جنگ تحمیلی رمضان، سناریو‌های دشمن را خنثی کرد.

رئیس شورای نظارت بر صداوسیما: رسانه ملی با روایت اول جنگ تحمیلی رمضان سناریو‌های دشمن را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  جت‌الاسلام محمد میرزایی رئیس شورای نظارت بر صداوسیما و نماینده مردم شاهین دژ و تکاب ضمن ارزیابی مثبت اعملکرد صداوسیما در جنگ تحمیلی سوم گفت: صداوسیما در این برهه خوش درخشید و خوب ظاهر شد و با بهره‌گیری از تجربه جنگ ۱۲ روزه اقدامات بسیار خوبی را رقم زد.

وی افزود: رسانه ملی در مقابله با امواج خصمانه رسانه‌های آمریکایی ، صهیونی توانست روایت نخست از اخبار جنگ را به دست بگیرد و سناریو‌های رسانه‌ای دشمن را خنثی سازد.

عضو کمیسیو ن فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوره تولید برنامه‌ها و محتوای آن‌ها بهبود کیفیت داشت و دعوت از کارشناسان با گرایش‌های مختلف را در صداوسیما شاهد بودیم. ارزیابی ما این است که مرجعیت رسانه‌ای صداوسیما بین اقشار مختلف مردم خیلی خوب جا افتاده است.

رئیس شورای نظارت بر صداوسیما گفت: ان شاءالله در جلسه اخیر شورای نظارت بر صداوسیما این موضوع را مطرح خواهم کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.