«من زنده‌ام» به پخش رسید / روایت مژده لواسانی از تنگه هرمز در قسمت اول

خبرآنلاین پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 17:01
نخستین قسمت از مستند تلویزیونی «من زنده‌ام» با محوریت تنگه هرمز و جزیره هرمز، جمعه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط‌عمومی برنامه، مستند تلویزیونی «من زنده‌ام» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین میری و کارگردانی محمدباقر شاهین و با روایت مژده لواسانی از جمعه ساعت ۱۹:۳۰ پخش خود را در شبکه نسیم آغاز می‌کند.

نخستین قسمت این مستند در دل روزهای جنگ رمضان و در فضای ملتهب جنوب کشور، روایتی غرورانگیز از ایستادگی مردم و دلاورمردان در تنگه هرمز و جزیره هرمز ارائه می‌دهد، مناطقی که در آن روزها تحت تأثیر شرایط جنگی، حال‌وهوایی متفاوت و پرتنش را تجربه می‌کردند.

«من زنده‌ام» در این قسمت، با نگاهی روایت‌محور تصویری از زندگی مردم، فضای عمومی منطقه و شرایط حاکم بر تنگه و جزیره هرمز در روزهای جنگ را به نمایش می‌گذارد.

این مجموعه مستند سفرنامه‌ای در دل روزهای پرالتهاب جنگ رمضان است که در ۱۰ قسمت حال‌وهوای مناطق تنگه هرمز، جزیره هرمز، میناب، بندرعباس و اصفهان را در بستر رخدادهای آن دوران به تصویر می‌کشد.

مستند تلویزیونی «من زنده‌ام» محصول مرکز سیمرغ است و روزهای زوج و جمعه‌ها از شبکه نسیم پخش می‌شود.

۵۹۲۴۴

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.