گیم‌جم بازی‌سازی «کودک و جنگ» با یاد میناب

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 11:44
نخستین گیم‌جم انستیتو ملی بازی‌سازی ایران در سال ۱۴۰۵ با گرامیداشت کودکان شهید مدرسه شجر طیبه میناب از امروز به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین گیم‌جم انستیتو ملی بازی‌سازی ایران در سال ۱۴۰۵ با محوریت «کودک و جنگ» و با گرامیداشت کودکان شهید مدرسه شجر طیبه میناب از امروز به‌صورت آنلاین و با محوریت روایت‌های انسانی، تجربه‌های شخصی و بازتاب تأثیر جنگ بر کودکان و زندگی روزمره برگزار می‌شود.

این گیم‌جم تلاش دارد تا با ۷۱ شرکت‌کننده در قالب ۳۲ تیم، در رویدادی دو روزه، تجربه، برداشت، روایت یا نگاه انسانی خود از موضوع کودک و جنگ را با زبان بازی‌سازی بیان کند.

این رویداد تمرینی است برای بیان نگاه انسانی‌تان به تجربه جنگ، گفتن حرف‌هایی که باید به مخاطبان درباره جنگ بگویید، تعریف روایت‌هایی که کمتر شنیده شده‌اند، تمرین خلاقیت در محدودیت زمانی و ساخت اثر هنری یا تعاملی که بتواند حامل یک پیام انسانی باشد.

رشته‌ها شامل طراحی بازی (Game Design)، هنر دوبعدی یا سه‌بعدی، انیمیشن، طراحی صدا و موسیقی، روایت‌پردازی و نوشتن داستان و ساخت بازی کوچک است.

مهلت ارسال آثار تا ۲۹ اردبهشت ماه اعلام شده و داوری بلافاصله پس از پایان مهلت ارسال است. همچنین نتایج و تقدیر از آثار برتر پس از اتمام فرایند داوری، اعلام می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.