نمایش «سندباد و فیروز» روایت درگیری تاریخی دو روستا

خبرآنلاین شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 13:46
«سندباد و فیروز» به کارگردانی محمود موسوی در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «سندباد و فیروز» نوشته دانیال تفرشی است که به طراحی و کارگردانی محمود موسوی در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود.

سندباز و فیروز تئاتری موزیکال است که درگیری تاریخی خان دو روستا را رویات می کند. در این میان گروهی برآنند که از اختلاف سران این دو روستا با یک ازدواج کم کنند غافل از آنکه در پس این کار، اتفاق دیگری نهفته شده است.

محمود موسوی که فعالیت حرفه‌ای را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرده، در بیش از ۲۰ فیلم سینمایی و سریال نقش آفرینی کرده است. او جوایز بسیاری از جشنواره‌های تئاتر فجر، دفاع مقدس، ماه، دانشجویی و ... گرفته است.

«فین‌جین»، «چیزنامه» و «مناظرات حشرات» از جمله آثاری است که موسوی روی صحنه برده است.

او همچنین در جایگاه بازیگر در بیش از ۱۵ نمایش از جمله رقص کاغذپاره‌ها، آدمکش، باغ وحش شیشه‌ای، فیش آباد، یاماها ۱۰۰۰، هوندا آدیداس و... به ایفای نقش پرداخته است.

جزییات برگزاری این نمایش به زودی اعلام می‌شود.

243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.