مسابقه «نبض انرژی»، از شبکه سه

صدا و سیما دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 12:57
مسابقه تلویزیونی «نبض انرژی»، از سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت هر روز ساعت ۱۵، از شبکه سه پخش می‌شود.

فصل جدید مسابقه «نبض انرژی» در شبکه سه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «نبض انرژی»، در ۱۲ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای و با شعار «کاهش ۱۰ درصدی مصرف انرژی»، پخش می شود.

این مسابقه تلویزیونی با اجرای بهمن هاشمی، در راستای پویش «نبض انرژی» و با هدف فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق و گاز به موضوع مصرف آگاهانه و کاهش اتلاف انرژی می‌پردازد.

پویش «نبض انرژی» از زمان آغاز سال دوم فعالیت خود دستاورد‌های فردی و اجتماعی مختلفی داشته است که می‌توان به سرعت بخشی به احیاء جنگل‌های هیرکانی در سال ۱۴۰۴، کاشت ۲۰۸۵ درخت در جنگل‌های زاگرس، اهداء و تجهیز گروه‌های هلال احمر، اهداء بخاری کم‌مصرف به مددجویان کمیته امداد، تامین ویلچر برای کودکان توان یاب در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان رضوی اشاره کرد.

این برنامه به همت پویش «نبض انرژی» و با مشارکت شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و هم‌افزایی با شرکت ملی گاز، تولید شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.