
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آئین پایانی رویداد ملی «موج یادها» با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی و هنری در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی امروز چهارشنبه (۳۰ اردیبهشت) برگزار شد.
در ابتدا وزیر فرهنگ از پرفورمنس مفهومی «خاک، خون و وطن»، نمایشگاه سوزندوزی بانوان بلوچ، نمایشگاه تخصصی تابلوهای هنری با موضوع جنگ تحمیلی، کارگاه زنده (ورکشاپ) هنرمندان برجسته هنرهای تجسمی و اجرای موسیقی نواحی مناطق جنوبی کشور دیدن کرد.
در ادامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ناوشکن نمادین «دنا» و نمایشگاه چندرسانهای «لالههای سفید» بهعنوان یادمانی از رشادتها و فداکاریهای دوران دفاع مقدس دیدن کرد.
همچنین در این آیین، ارکستر سمفونیک و گروه کُر سازمان صداوسیما به اجرای موسیقی پرداختند.