یک سریال جدید ۶ قسمتی در تلویزیون

همشهری آنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:34
حسین قاسمی‌جامی، تا دو هفته دیگر فیلمبرداری «متولد آوریل» را به پایان می‌رساند.

به گزارش همشهری آنلاین، این مینی‌سریال تلویزیونی بر اساس اطلاعات موجود ۶ قسمتی است و فیلمبرداری آن به دلیل شرایط جنگی متوقف شده بود که در روزهای گذشته از سر گرفته شده و تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد. در این مینی سریال که محصول تلویزیون است و به تهیه‌کنندگی احمد زالی در دست انجام است، نسرین نکیسا، فرخ نعمتی، ارسلان قاسمی، افشین نخعی و نگار بابایی ایفای نقش می‌کنند.

این اثر خانوادگی با نگاهی ملی، به نوعی بازتاب‌دهنده رنگ و لعاب خانواده ایرانی است و در عین حال، حس مهمان‌نوازی، رشادت، نوع‌دوستی و انسان‌دوستی که در روحیه ایرانیان وجود دارد.

داستان درباره خانواده‌ای است که مهمانی از خارج از مرزهای این سرزمین دارد. او به واسطه یافتن نشانه‌هایی از پسرش که در زمان جنگ در ایران بوده به ایران می‌آید. میزبان او نیز همان خانواده‌ای است که نسرین نکیسا نقش مادر خانواده را بازی می‌کند. اتفاقاتی هم در خلال بازگشت این فرد به ایران رقم می‌خورد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.