
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فیلم تلویزیونی «بلوط» به کارگردانی مرتضی رحیمی، چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۷ از شبکه امید پخش میشود.
این فیلم روایتگر زندگی دختری نوجوان و یتیم به نام «بلوط» است که همراه پدربزرگش زندگی میکند و در آرزوی دیدار مادرش به سر میبرد.
اهالی محل حقیقت زندگی مادر را از او پنهان کردهاند، اما بلوط که دیگر تاب دوری ندارد، در پی یافتن او برمیآید و در ادامه به شماره تماسی از مادرش دست پیدا میکند؛ مادری که به بیماری قلبی مبتلاست و برای ادامه حیات نیاز به پیوند قلب دارد.
همزمان، معلمی فداکار در مسیر رفتوآمد دچار سانحه میشود و رضایت خانواده او، مسیر داستان را وارد مرحلهای تازه میکند.
امیر فرامرزی، سوگل طهماسبی و داراب آقاسیزاده از بازیگران این اثر هستند.

در خبری دیگر، سریال «وکیل گانگ» محصول کره جنوبی (۲۰۲۳) در گونه کمدی، درام و تاریخی، با گویندگی ۵۸ نفر از هنرمندان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تأمین و رسانه بینالملل سیما دوبله شده و قرار است از شبکه دو سیما پخش شود.
مدیریت دوبله این مجموعه بر عهده مهسا عرفانی و صدابرداری آن با سهیل عابدی بوده است.
داستان این سریال درباره «کانگ هانسو» وکیلی حیلهگر است که با برنامهریزی دقیق پروندههایش و سوءاستفاده از احساسات موکلان، در پی منافع شخصی است؛ اما بهتدریج و ناخواسته در میان مردم به عنوان فردی حلال مشکلات شناخته میشود و در مسیر شهرت و مسئولیت اجتماعی، به درکی تازه از عدالت واقعی میرسد.
این مجموعه با روایت مسیر تحول شخصیتی یک وکیل فرصتطلب، بر امکان تغییر، بیداری اخلاقی و اهمیت انصاف اجتماعی تأکید دارد.