ارزیابی استریمرهای فعال حوزه بازی‌های ویدیویی در«همگرا»

خبرگزاری مهر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:35
بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در راستای ساماندهی فعالیت‌های رسانه‌ای مرتبط با حوزه بازی فرآیند ثبت‌نام، ارزیابی و سطح‌بندی استریمرها در سامانه همگرا را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در راستای ساماندهی فعالیت‌های رسانه‌ای مرتبط با حوزه بازی و با هدف توانمندسازی، حمایت و ارتقای جایگاه حرفه‌ای استریمرها در زیست‌بوم بازی کشور، فرآیند ثبت‌نام، ارزیابی و سطح‌بندی استریمرها در سامانه همگرا را آغاز می‌کند.

این اقدام با هدف ایجاد سازوکاری منظم، شفاف و قابل استناد برای شناخت ظرفیت‌های رسانه‌ای استریمرها، توسعه همکاری میان فعالان صنعت بازی و فراهم‌سازی فرصت‌های جدید برای فعالیت حرفه‌ای آنها انجام می‌شود.

به همین منظور، معاونت حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از استریمرها دعوت کرده است که برای ثبت‌نام در سامانه همگرا به منظور نیازسنجی خدمات ، ارزیابی و شناسایی ظرفیت‌های حرفه‌ای، نسبت به تکمیل اطلاعات خود در این سامانه اقدام نمایند.

استریمرها می‌توانند با مراجعه به صفحه نقش‌های زیست‌بوم بازی و با انتخاب نقش استریمر در سامانه همگرا مشخصات خود را ثبت کنند.

گفتنی است در آینده نزدیک یک رویداد/کارگاه تخصصی نیز برای این گروه برگزار خواهد شد که زمان و جزئیات آن متعاقباً اعلام می‌گردد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.