دور دوم اجرای «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» در تهران آغاز شد

خبرآنلاین یکشنبه 03 خرداد 1405 - 18:07
نمایش «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی، که زمستان ۱۴۰۴ در سالن بوتیک هنر ایران روی صحنه رفته بود، دور جدید اجراهای خود را از پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ در همان سالن آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  این نمایش پیش از این نیز در شیراز و به مدت سی شب به روی صحنه رفته است. «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» تاکنون بیش از ۱۲۰۰ اجرا در ۴ قاره جهان داشته و جوایز و تقدیرهای متعددی از جمله جایزه نمایشنامه‌نویسی مردمی آلمان (۱۹۹۹)، جایزه افتخاری تئاتر شهر کلن (۲۰۱۶)، تقدیر در جشنواره بین‌المللی تئاتر سالزبورگ-اتریش (۲۰۱۲)، تقدیر در جشنواره بین‌المللی تئاتر کیف-اتریش (۲۰۱۸) و تقدیر در جشنواره تئاتر دانشگاهی مونیخ-آلمان (۲۰۱۰) را کسب کرده است.

در این نمایش سعید کریمی به ایفای نقش پرداخته است. تهیه‌کنندگی این اثر را مجتبی کوهبر حقیقی بر عهده دارد 

علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۱۹:۱۵ هر شب، در نشانی تهران، خیابان نوفل لوشاتو، شماره ۷۴، بوتیک هنر ایران، شاهد این نمایش باشند. بلیت‌ها از طریق سایت‌های تیوال و سینماتیکت قابل خرید است.

5959

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.