سریال بیست و یک فصل دوم ندارد/ بهزادی، سینمایی می‌سازد

خبرآنلاین دوشنبه 04 خرداد 1405 - 17:15
سریال بیست و یک به کارگردانی بهنام بهزادی و تهیه‌کنندگی مشترک حسن علی‌زاده و میثم نورانی که این روزها از طریق پلتفرم فیلمنت در حال پخش است، فصل دومی نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایرنا، سریال «بیست و یک» برای پخش در ۱۲ قسمت تولید شده که تاکنون قسمت پنجم آن در فیلمنت پخش شده است.

این سریال تازه‌ترین کار بهزادی پس از ساخت آخرین کار سینمایی‌اش است.

«من می‌ترسم» آخرین کار سینمایی بهزادی در سال ۱۳۹۸ است که نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشت.

بهزادی که پیشتر با آثاری چون «تنها دو بار زندگی می‌کنیم»، «قاعده تصادف»، «وارونگی» و «من می‌ترسم» شناخته می‌شود، روی چند طرح و فیلمنامه در حال گفت و گو و مذاکره است که قرار است، یک کار سینمایی جدید را آغاز کند.

این کارگردان به خبرنگار ایرنا می‌گوید: یکی دو طرح و فیلمنامه دارم که امیدوارم شرایط ساخت آنها فراهم است. اکنون در مرحله متن و مذاکره به طور موازی برای چند کار هستیم که هر کدام شرایطش فراهم شد، وارد تولید خواهیم شد.

او در عین حال تاکید کرد که سریال بیست و یک فصل دومی نخواهد داشت.

در سریال بیست و یک، سعید آقاخانی، شادی مختاری و مهدی حسینی‌نیا ایفاگران نقش‌های اصلی هستند.

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.