فوری: رئیس جمهور امضا کرد/ اینترنت در 24 ساعت آینده بازگشایی می‌شود

دیجیاتو دوشنبه 04 خرداد 1405 - 21:08
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بازگشایی اینترنت را مطابق دستور رئیس جمهور انجام می‌دهد. The post فوری: رئیس جمهور امضا کرد/ اینترنت در 24 ساعت آینده بازگشایی می‌شود appeared first on دیجیاتو.

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، دقایقی پیش مصوبه ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی را امضا کرد.

به گفته منابع موثق به دیجیاتو، این مصوبه به وزارت ارتباطات ابلاغ شده و طی 24 ساعت آینده فرایند اتصال مردم به اینترنت آغاز خواهد شد.

عصر امروز در نخستین جلسه ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی، که به ریاست محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، موضوع بازگشایی اینترنت، با 9 رای موافق در مقابل 3 رای مخالف به تصویب رسید و مصوبه را برای امضا به رئیس جمهور تقدیم کرده بود.

شنیده‌ها حاکی است که با اجرای این مصوبه، اینترنت به شرایط پیش از حوادث دی ماه برمی‌گردد. به این ترتیب باید انتظار داشت سرویس‌هایی مانند واتس‌اپ هم که فیلتر شده بودند، دوباره در دسترس قرار بگیرند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.