سام درخشانی پژمان را کنار زد

همشهری آنلاین یکشنبه 10 خرداد 1405 - 12:21
سام درخشانی و پژمان جمشیدی؛ زوج پرفروش سینما برای اولین بار در دو فیلم جداگانه همزمان روی پرده سینماها هستند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سینمانوین، سام درخشانی با «ماجراجویی در جزیره جیمز باند» و پژمان جمشیدی با کمدی «آنتیک» از ابتدای امسال به رقابت با یکدیگر رفتند. رقابتی که بر اساس فروش روزانه و تعداد مخاطب در دو هفته اخیر نشان می‌دهد «جزیره جیمزباند» با بازی سام درخشانی، پرتماشاگرترین فیلم حال حاضر سینماهاست و روند جذب مخاطبش رو به افزایش است.

به طوری که این طی یک هفته گذشته بیش از ۱۰/۵ میلیارد تومان فروش داشته اما در مقابل «آنتیک» با بازی پژمان جمشیدی، اُفت تماشاگر داشته و این هفته ۶ میلیارد تومان فروخته است.

اختلاف حدود ۴ میلیاردی نشان می‌دهد، سام درخشانی گوی سبقت را از پژمان جمشیدی؛ بازیگری که روزگاری محبوبیت بسیاری در میان مردم داشت، ربوده است.


منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.