پخش یک سریال با حال و هوای قیام ۱۵ خرداد

خبرآنلاین یکشنبه 10 خرداد 1405 - 21:01
مجموعه تلویزیونی «سال‌های برف و بنفشه» محصول سال ۱۳۸۵ از دوشنبه ـ ۱۲ خرداد ـ روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال ایرانی «سال‌های برف و بنفشه» محصول سال ۱۳۸۵، سریالی است از گونه‌های درام، تاریخی، عاشقانه، سیاسی محصول سال ۱۳۸۵ به کارگردان سعید سلطانی که از روز دوشنبه، ۱۱ خرداد هر شب از شبکه چهار به نمایش درخواهد آمد.

در این سریال بازیگرانی چون سام درخشانی، محمدعلی کشاورز، جهانگیر الماسی و لاله اسکندری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: مهندس علی فلاح پس از سال‌ها تحصیل در رشته کشاورزی به تازگی به ایران بازگشته و علی‌رغم میل خانواده‌اش، برای احیا و آبادانی زمین پدرش راهی پیشوای ورامین می‌شود. اما سیستم ارباب و رعیتی مانع پیشرفت کارهایش می‌شود. علی از این اوضاع ناراحت است که با گروه انقلابیون آشنا می‌شود. او در روستا با دفاع از مستخدم یکی از املاک و درگیر شدن با آدم‌های تیمسار امیرشاهی بین اهالی محبوبیت پیدا می‌کند و در قیام ۱۵ خرداد شرکت می‌کند.

ساعت پخش این سریال هرشب ساعت ۲۴ و ساعت‌های تکرار آن ۱۱ و ۱۷ روز بعد است.

۲۴۲۲۴۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.