انتشار اثر جدید علیرضا قربانی در پاسداشت میهن/مرا بخوان که از تو دل نمی‌کنم+صوت

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 19:04
تهران- ایرنا- قطعه موسیقی «گلوبَند ایران» با آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی در پاسداشت میهن منتشر شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرنا، قطعه موسیقی «گلوبَند ایران» دوشنبه (۱۱ خردادماه) با شعری از حسین غیاثی، آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی منتشر شد و از طریق پلتفرم‌های معتبر موسیقی در دسترس قرار گرفته است.

علیرضا قربانی با انتشار این قطعه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «مرا بخوان که از تو دل نمی‌کنم...

یک قصه بیش نیست غم عشق وین عجب/ کز هر زبان که می‌شنوم نامکرر است» و به راستی کجاست که هم قصه عشق است و هم از هر زبان که بشنوی نامکرر است؟ وطن!

وطن همانجایی است که ما نبوده‌ایم و بوده است و ما خواهیم رفت و خواهد ماند و ایکاش آیندگان بدانند ما همانهایی بودیم که غم ایران بسیار خوردیم. سخت بر ما گذشت ولی کوتاه نیامدیم که «ایران‌مان» است، جان‌مان است...

انتشار اثر جدید علیرضا قربانی در پاسداشت میهن/مرا بخوان که از تو دل نمی‌کنم +صوت

قطعه «گلوبَند ایران» که امروز تقدیم شما می‌شود پس از ماه‌ها فکر و خیال متولد شد؛ فکر اینکه چه باید کرد یا اصلا چه نباید کرد و در نهایت اینگونه شد که دل‌مان تنگ است برای «مردم ایران» و نگاه‌مان به «ایران» است؛ سرزمینی که بوده است از گذشته تاریخ و خواهد ماند به عزت و افتخار در آینده تاریخ.

چشم انتظار دیدارهای مجدد...»

امین عطایی، نگار فرجی، مسعود فیروزی‌نژاد، طناز اسدالهی نوازندگان ارکستر زهی، حسام صدفی‌نژاد نوازنده ابوا، مسعود همایونی گیتار و گیتارالکتریک، حسام ناصری نوازنده پیانو، حسین ذوالفقاری، علی خراسانی، نگین گودرزی، هانیه ناصری گروه کر از هنرمندان و نوازندگان این اثر هستند.

همچنین آرش پاکزاد میکس و مسترینگ، مصطفی خادم‌صادق گرافیک و موشن و محسن خباز تهیه‌کنندگی قطعه «گلوبَند ایران» را برعهده داشتند. برای شنیدن قطعه اینجا مراجعه کنید.

به گزارش ایرنا، علیرضا قربانی خرداد و تیر ۱۴۰۴ تورکنسرت «ایرانم» را با مدیریت هنری حسام ناصری به مدت ۱۳ شب در فضای باز مجموعه آزادی تهران با ظرفیت بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر برگزار و با استقبال مخاطبان مواجه شد. این کنسرت به دلیل آغاز جنگ تحمیلی ۱۲ روزه متوقف شد و از شهریور با بهبود شرایط از سر گرفته شد و در مجموع طی ۳۰ شب در مجموعه آزادی برگزار شد.

تورکنسرت «ایرانم» سپس در شهرهای یزد، اهواز و بوشهر و همچنین استانبول، دبی و شهرهای ونکوور، کلگری، مونترال و تورنتوی کانادا روی صحنه رفت که این کنسرت در بعضی از شهرها در چند نوبت تمدید شد. کنسرت‌های قربانی از ۱۶ دی ۱۴۰۴ تاکنون به دلیل ناآرامی‌ها در کشور و جنگ تحمیلی سوم برگزار نشده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.