سیدعلیمحمد ساداترضوی در گفت و گو با خبرنگار معارف ایرنا اظهار کرد: شهادت حضرت آقا و رفتن ایشان، داغی بر دلها گذاشت که فکر نمیکنم به این زودیها به سردی بگراید؛ شاید یک نسل باید بگذرد. شاید کسانی که حضرت آقا را ندیدهاند، داغ دل این مردم را ندانند ولی همه مردم، داغدار شهادت آقا هستند و این شهادت نیز کوچکترین اجر ایشان بود و رهبر انقلاب با شهادت خود راه را برای آیندگان باز کردند.
وی افزود: رهبر شهید انقلاب فرمودند مردم ما مبعوث میشوند و این اتفاق افتاد و حضور این مردم، بسیار شگفتیساز است. من شبها به طور معمول در میادین مختلف حضور دارم و میبینم که در هر میدان یکی از عزیزان برنامهای دارد؛ از محمدرضا طاهری و پسرش محمدحسین طاهری در میدان انقلاب گرفته تا سعید حدادیان در میدان صادقیه و میثم مطیعی در میدان ونک. من وقتی سیل جمعیت را میبینم که چگونه زن و مرد با عقاید مختلف و شخصیتهای گوناگون، عاشقانه ایستادهاند، به ایرانی بودن خودم افتخار میکنم.
این ذاکر اهل بیت(ع) اضافه کرد: من از اینکه در میان چنین مردمی هستم و به رهبری که مردم را اینگونه متحد و منسجم کرد، افتخار میکنم که چگونه همه مردم، با وجود این گرانیها، به پای وطن و ایران اسلامی، محکم و قوی ایستادهاند.
وی با اشاره به توطئههای آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: با وجود همه این مشکلات، مردم ما قهرمانانه ایستادهاند. وقتی یک خانم ۹۰ سالهای را میبینم که با قد خمیده، یک زنبیل در دستش گرفته و در دست دیگرش یک پرچم است، در میدان حضور پیدا میکند. چنین صحنههایی شگفتانگیز است؛ وقتی یک کودک یا نوجوان در مقابل دوربین میایستد و همچون یک انسان تحصیلکرده ۴۰ ساله سخنرانی میکند یا دختری که شاید قدری از حجاب، عاری باشد ولی قهرمانانه میایستد و میگوید که پای این پرچم و نظام ایستاده است؛ همه اینها صحنههایی است که بسیار دارای اهمیت است و بهترین خاطرات من همین صحنههایی است که در میدانها و خیابانهای این شهر و این مملکت میبینم.










