ترخیص نادر برهانی مرند از بیمارستان

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 21:12
نادر برهانی مرند، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر که در چند روز گذشته در بیمارستان بستری بود، مرخص شد.

آزاده انصاری، دیگر کارگردان تئاتر و همسر این هنرمند به ایسنا خبر داد که نادر برهانی مرند، امروز، چهارشنبه سیزدهم خرداد ماه از بیمارستان مرخص شده است.

برهانی مرند در چند روز گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی در تصادف، در بیمارستان بستری بود.

او در این تصادف از ناحیه ریه و ستون فقرات آسیب دید و دچار شکستگی دنده نیز شد و برای درمان ریه خود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

او ابتدا در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان بود و با بهتر شدن حالش، درمان خود را در بخش عمومی ادامه داد.

نادر برهانی مرند که زمستان سال ۱۴۰۳ نمایش «هدویگ» را در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا کرده بود، به تازگی از اجرای نمایشی بزرگ درباره کورش کبیر خبر داد.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.