بهروز شعیبی برای گفتن از «قرار» به تلویزیون می‌آید

خبرآنلاین جمعه 15 خرداد 1405 - 17:31
برنامه «هفت» میزبان بهروز شعیبی، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران می‌شود تا از «قرار» (طرح نمایش فیلم‌های کوتاه) بگوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه «هفت»، این برنامه در تازه‌ترین قسمت خود در بخش گفت‌وگوی ویژه میزبان بهروز شعیبی می‌شود تا از «قرار» (طرح نمایش فیلم‌های کوتاه) بگوید. هدف از اکران‌ «قرار» که برای اولین بار سینمای کوتاه را دارای نظم و پیوستگی نمایش روی پرده می‌کند، ایجاد ارتباط بی‌واسطه فیلم کوتاه با علاقه‌مندان و به جریان انداختن اکران منظم این آثار است که در باکس‌های ۶۰ تا ۷۵ دقیقه‌ای و در سانس‌هایی مشخص انجام خواهد شد.

پرونده ویژه این برنامه هم به بازتاب فرهنگ بومی در سینما با حضور رامتین شهبازی و احمدعلی سجادی‌صدر می‌پردازد. جواد طوسی و رضا صدیق هم در بخش دیگری از این برنامه سینمای جهان را مرور می‌کنند. برنامه «هفت» ساعت ۲۳ جمعه ۱۵ خرداد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود. 

بهروز شعیبی برای گفتن از «قرار» به تلویزیون می‌آید

۲۴۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.