واکنش فقیهه سلطانی به خبر کودک‌آزاری در سنندج

پارسینه یکشنبه 17 خرداد 1405 - 18:13
فقیهه سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون، در واکنش به پرونده تلخ دختران سنندجی که گفته می‌شود تحت سرپرستی پدر و نامادری خود زندگی می‌کردند، استوری انتقادی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش پارسینه ، او در بخشی از این استوری با طرح پرسشی درباره موضوع حضانت نوشت: «چرا کسی که برای داشتن فرزند هرگز سختی نکشیده، صرفاً به خاطر جنسیتش باید حضانت بچه را داشته باشد؟»

اظهارات این بازیگر در حالی مطرح شده که پرونده دختران سنندجی در روزهای اخیر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته و بحث‌های زیادی را درباره حقوق کودکان و قوانین حضانت به راه انداخته است.

Screenshot_۲۰۲۶۰۶۰۷_۱۸۰۴۳۰_Chrome

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.