استقبال تماشاگران از «سندباد و فیروز»

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 19 خرداد 1405 - 13:39
بیش از 1300 نفر به تماشای نمایش کمدی موزیکال «سندباد و فیروز» به کارگردانی محمود موسوی نشستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمایش کمدی موزیکال «سندباد و فیروز» به طراحی و کارگردانی محمود موسوی نوشته دانیال تفرشی، اجرای خود را از 31 اردیبهشت ماه در تماشاخانه سنگلج آغاز کرد و در مدت 14 شب، با میزبانی از بیش از 1300 مخاطب هنرهای نمایشی، دومین نمایش پرمخاطب روی صحنه در سالن‌های دولتی شده است.

 

این کمدی موزیکال شب‌های پایانی روی صحنه بودن را با نقش‌آفرینی مسعود مهرابی، حمیدرضا جهانگیری، دانیال تفرشی، علی آتشانی، علیرضا ذوالفقاری، روجا پوستی، مژگان آمری، ضحا طلایی، مهیاس حسین زاده، دریا فخیم، مهرناز عدمی، پرند اکبری، سارا قائم مقامی، سمیه باباوند و هلن سرگزی تجربه می‌کند.

علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال بلیت نمایش «سندباد و فیروز» را که به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، تهیه کنند.

«سندباد و فیروز» تئاتری موزیکال است که درگیری تاریخی خان دو روستا را روایت می‌کند. در این میان گروهی برآنند که از اختلاف سران این دو روستا با یک ازدواج کم کنند غافل از آنکه در پس این کار، اتفاق دیگری نهفته شده است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.