جواد خیابانی از صداوسیما بازنشسته شد/ دیگر در تلویزیون اجرا نمی‌کنم +فیلم

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 23:13
تهران- ایرنا- جواد خیابانی، گزارشگر و مجری باسابقه ورزشی، اعلام کرد پس از ۳۵ سال فعالیت در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بازنشسته شده و دیگر در قالب این سازمان فعالیت نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، وی این موضوع را در آغاز اجرای برنامه‌ای اینترنتی ویژه جام جهانی ۲۰۲۶ مطرح کرد و گفت که پس از سه دهه حضور در برنامه‌های مختلف ورزشی، از این پس فعالیت حرفه‌ای خود را خارج از صداوسیما ادامه خواهد داد.

خیابانی در بخشی از سخنانش با مرور خاطرات دوران کاری خود از پوشش رویدادهایی همچون جام‌های جهانی فوتبال، رقابت‌های باشگاهی اروپا، لیگ فوتبال ایران و دیگر مسابقات مهم ورزشی، تأکید کرد که این نخستین بار است پس از آغاز فعالیتش در سال ۱۳۶۹، خارج از چارچوب سازمان صداوسیما به اجرای برنامه می‌پردازد.

این گزارشگر باسابقه که فعالیت خود را در عرصه رسانه از اوایل دهه ۷۰ آغاز کرده، در ادامه سخنانش از احساسات خود نسبت به پایان همکاری با سازمان صداوسیما سخن گفت و آن را تجربه‌ای متفاوت و احساسی توصیف کرد.

00:00
00:00
Download

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.