وزیر فرهنگ: «خارک» خار چشم دشمنان ایران باقی خواهد ماند

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 20:24
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ادای احترام به تاریخ حماسی جزیره خارک و مدافعان گذشته و امروز آن، با انتشار پیامی در شبکه ایکس این جزیره راهبردی را «درّ یتیم» خلیج فارس و مایه اقتدار ایران اسلامی توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، سیدعباس صالحی در پیام خود آورده است: «خارک، به تعبیر آل احمد "در یتیم" و یا تک مروارید گرانبهای صدف خلیج فارس و ایران است. دیروز "میرمهنا" ها در ‎خارک در برابر اشغالگران ایستادند و امروز نظامیان سلحشور و میلیون‌ها جانفدا، حافظ این ستاره اقلیم ایرانند. خارک، خار چشم دشمنان این مرز و بوم خواهد ماند.

وزیر فرهنگ: «خارک» خار چشم دشمنان ایران باقی خواهد ماند

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.