من دلم می‌خواد فقط سکوت کنم ببینم چه خبره...| اولین واکنش رامبد جوان به انتقادها | ببینید

همشهری آنلاین شنبه 23 خرداد 1405 - 10:11
بخشی از گفتگوی رامبد جوان با امیرحسین قیاسی در برنامه درباره سکوت طولانی مدتش در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شد.

به گزارش همشهری آنلاین، رامبد جوان در گفتگو با با امبرحسین قیاسی در برنامه فوتبالی «بفرمایید جام» در پاسخ به انتقاد مخاطبانش که چرا در مواجهه با اتفاقاتی که گذشت سکوت کرده گفت: بله آدم‌های بی گناهی کشته شدند. من فقط دلم می‌خواهد تماشا کنم ببینم چه اتفاقی می‌افته، هر کس یه جوریه...»

رامبد جوان: نگار باید به کانادا می‌رفت و رفت! | من هیچ‌وقت نگفتم ایران بهترین جای زندگی ست |‌ ببینید

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.