بعد از ۱۷ سال؛ «سن‌پطرزبورگ ۲» بالاخره کلید خورد

مشرق نیوز یکشنبه 24 خرداد 1405 - 20:41
پس از سال‌ها گمانه‌زنی و انتشار اخبار ضدونقیض درباره ساخت دنباله «سن‌پطرزبورگ»، رامبد جوان از نهایی شدن قرارداد این پروژه خبر داد.

به گزارش مشرق، پس از سال‌ها گمانه‌زنی و انتشار اخبار ضدونقیض درباره ساخت دنباله «سن‌پطرزبورگ»، رامبد جوان از نهایی شدن قرارداد این پروژه خبر داد. فیلمی که قرار است با کارگردانی او، فیلمنامه پیمان قاسم‌خانی و حضور محسن تنابنده ساخته شود.

قرارداد «قرارداد سن‌پترزبورگ ۲ را بستیم»؛ این خبری است که رامبد جوان اعلام کرده است.

کارگردانی قسمت دوم این فیلم سینمایی برعهده رامبد جوان خواهد بود و پیمان قاسم‌خانی نیز در حال نگارش فیلمنامه آن است. همچنین محسن تنابنده به‌عنوان یکی از بازیگران این پروژه حضور خواهد داشت. تهیه کننده این اثر هم حمید اعتباریان است.

قسمت نخست «سن‌پترزبورگ» که سال ۱۳۸۸ به کارگردانی بهروز افخمی روی پرده رفت، با استقبال مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شد.

در سال‌های بعد نیز بارها زمزمه‌هایی درباره ساخت دنباله این فیلم به گوش رسید، اما بهروز افخمی معتقد بود طرح‌های ارائه‌شده برای ساخت قسمت دوم جذابیت و کیفیت لازم را ندارند.

حالا قرار است رامبد جوان سکان هدایت این پروژه را در دست بگیرد و «سن‌پطرزبورگ ۲» را تولید کند.

منبع: فارس

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.