بازیگر سینما و تلویزیون: ۸ ماهه که گوشت نخوردم؛ دخترم می‌گوید آبروی ما را نبر اما...| حرف‌های تلخ بازیگر سینما و تلویزیون | ببینید

همشهری آنلاین دوشنبه 25 خرداد 1405 - 13:17
صحبت‌های تلخ و دردناک فاطمه شکری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در شبکه‌های اجتماعی بازتاب‌های فراوانی داشت.

به گزارش همشهری آنلاین، فاطمه شکری بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت بیماری، درمان و شرایط سخت و دشوار زندگی‌اش به نکاتی اشاره می‌کند که تامل برانگیز است. او گفت: «من یک سال است که بیکارم و هیچ کس سراغ مر نمی‌گیرد. حاضرم بمیرم و درمان نشوم..۸ ماهه گوشت نخوردم...حاضرم خودم رو معالجه نکنم که زودتر از دنیا برم ....دخترم می‌گوید آبرویم را نبر...»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.