تلفنی که اشک حاج قاسم را درآورد

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 26 خرداد 1405 - 16:33
شهید دقدوق از فرماندهان حزب‌الله بود که توسط اسرائیل در جنوب لبنان ترور شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شهید دقدوق (ابو حسین ساجد) از فرماندهان ارشد حزب‌الله و مسئول هماهنگی با مقاومت عراق در دوران اشغال آمریکا بود که در سال 2007 در بصره بازداشت شد، اما بعدها پس از آزادی به لبنان بازگشت و به یکی از چهره‌های برجسته فرماندهی تبدیل شد.

فیلمی که خواهید دید صحبت تلفنی او با شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سید مصطفی بدرالدین است که می‌گوید: در این روزهایی که منتسب به حضرت علی (ع) است ما کارهایمان را وقف او می‌کنیم و با این جمله آغاز می‌کنیم « لبیک یا علی(ع). 

.

 

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.