گزارش «دارویی» پیرصالحی به مجلسی ها

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 13:49
رئیس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، برای بررسی وضعیت دارو و تجهیزات پزشکی کشور، به سازمان غذا و دارو رفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، مهدی پیرصالحی، در تشریح نشست مشترک روز سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۵کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با مسئولان سازمان غذا و دارو، گفت: امروز اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در سازمان غذا و دارو حضور یافتند و دغدغه‌های آنها در مورد حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در زمینه کمبودهای دارویی و قیمت دارو و تجهیزات، مطرح و بررسی شد.

وی افزود: مسائل و مشکلاتی که امروز کل نظام سلامت با آن درگیر است را به اطلاع اعضای کمیسیون رساندیم و مشکلات نقدینگی که صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در حال حاضر با آن مواجه است و همچنین مشکلات حمل‌ونقل که به دلیل شرایط جنگی و بسته شدن مسیرهای دریایی و هوایی برای ما ایجاد شده، در این نشست مطرح شد.

رئیس سازمان غذا و دارو ادامه داد: پس از بحث و گفتگوهای صورت گرفته مقرر شد سؤالات نمایندگان به صورت مکتوب ارائه شود و پاسخ‌های لازم نیز در اختیار آنها قرار گیرد.

پیرصالحی تصریح کرد: امیدواریم با کمک نمایندگان مجلس، بتوانیم معضلات و مشکلات حوزه دارو را هرچه سریع‌تر برطرف کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.