ایسنا: شروین حاجیپور خواننده و ترانهسرا در اولین تجربه بازیگریاش مقابل دوربین علی بهراد رفت. شروین حاجیپور که برگزیده شدنش در جایزه «گرمی» خبرساز و پرحاشیه شد، در نخستین تجربه بازیگریاش جلوی دوربین «بُن سای» رفت تا ایفاگر یکی از نقشهای اصلی فیلم باشد و دستاندرکاران فیلم برای اولینبار عکس شروین حاجیپور در این فیلم را منتشر کردند.
از این فیلم به عنوان یکی از فیلمهای پر بازیگر امسال یاد میشود و چهرههایی همون پریناز ایزدیار، پیمان معادی، ستاره پسیانی و... در این اثر بازی میکنند. به احتمال زیاد سازندگان این فیلم تلاش میکنند که «بنسای» را به جشنواره فیلم فجر امسال برسانند. علی بهراد این روزها فیلم «تهران کنارت» را روی پرده سینما دارد.
منبع خبر "
دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.