به عمویم سیاوش قمیشی گفتم ترامپ برادرت را کشت

خبرآنلاین یکشنبه 31 خرداد 1405 - 09:16
امیر قمیشی، تهیه‌کننده تلویزیون، از لحظه تلخ اطلاع خبر فوت پدرش به عمویش، سیاوش قمیشی می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از tiv، امیر قمیشی در گفت‌وگو با یک برنامه اینترنتی از دشواریِ اعلام خبر درگذشت پدرش به عمویش، سیاوش قمیشی، خواننده نامدار موسیقی ایران می‌گوید. او با اشاره به شرایط خاص آن روزها روایت می‌کند: «وقتی پشت تلفن خبر را به عمویم دادم، به او گفتم: "ترامپ برادرت را کشت."»

او در ادامه توضیح می‌دهد که به دلیل نگرانی از وضعیت جسمانی و فشار خون سیاوش قمیشی، تلاش کرده است گفتگو را کوتاه نگه دارد تا عمویش بیش از این آسیب نبیند.

امیر قمیشی این اتفاق تلخ را پاسخی برای شبهاتِ برخی می‌داند که تصور می‌کردند «لشکر دشمن» برای نجات آن‌ها آمده است؛ او می‌گوید درگذشت پدرش در این شرایط، سنگ محکی برای شناخت ماهیت واقعی آن جریان بود.

۵۹۲۴۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.