امکان خوداظهاری برای رفع مشکل دستگاه‌های استخراج فراهم شد

ارزدیجیتال پنج شنبه 04 دی 1399 - 13:00
استخراج‌کنندگان ارز دیجیتال در ایران از این لحظه می‌توانند برای ثبت دستگاه‌های استخراج به‌منظور رفع مشکل قاچاق‌بودن این دستگاه‌ها، به سامانه «بهین یاب» مراجعه کنند. به گزارش ارزدیجیتال و به نقل از کمسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، در حال حاضر درگاه پرداخت برای اخذ مجوز استخراج ارزهای دیجیتال در سامانه بهین […] The post امکان خوداظهاری برای رفع مشکل دستگاه‌های استخراج فراهم شد appeared first on ارزدیجیتال.

استخراج‌کنندگان ارز دیجیتال در ایران از این لحظه می‌توانند برای ثبت دستگاه‌های استخراج به‌منظور رفع مشکل قاچاق‌بودن این دستگاه‌ها، به سامانه «بهین یاب» مراجعه کنند.

صرافی شما چند رمزارز دارد؟
صرافی شما چند رمزارز دارد؟
در کیف پول من به ۳,۰۰۰ رمزارز و تسویه آنی دسترسی دارید.
ثبت‌نام کنید

به گزارش ارزدیجیتال و به نقل از کمیسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، در حال حاضر درگاه پرداخت برای اخذ مجوز استخراج ارزهای دیجیتال در سامانه بهین یاب راه‌اندازی شده است و ماینرها می‌توانند از این طریق عوارض دستگاه‌های خود را برای کسب مجوز پرداخت کنند.

در این سامانه، ماینرها پس از موافقت با تعهدنامه ارائه‌شده، می‌بایست مشخصات دستگاه‌های خود را وارد کنند. در نهایت با پرداخت هزینه تعیین‌شده، به‌عنوان عوارض دولتی، روند ثبت دستگاه‌ها تکمیل می‌شود.

طرح خوداظهاری تجهیزات استخراج خرداد ماه به تصویب کمیسیون اقتصادی هیئت دولت رسید. پیش‌تر دستگاه‌های استخراجی که قبل از مرداد ۹۸ وارد کشور شده بودند به‌عنوان کالای قاچاق شناخته می‌شدند. از این پس، دارندگان این دستگاه‌ها می‌توانند با خوداظهاری در سامانه بهین یاب از معافیت استفاده کنند.

منبع خبر "ارزدیجیتال" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.