تماشاخانه خورشید مشهد تخریب شد

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 09 آبان 1401 - 00:23
تماشاخانه خورشید مشهد پس از تعطیلی اجراء نمایش‌ها و بر اساس آنچه زیان‌ده بودن سالن عنوان شده، با تصمیم مدیران آن مورد تخریب واقع شد.

تماشاخانه خورشید که یکی از سالن‌های کوچک اما فعال شهر مشهد بود و در روزهای سخت، چراغ نمایش مشهد را روشن نگه‌ داشته بود، سرانجام و پس از تعطیلی سالن‌های نمایش و توقف اجراهای تئاتر مشهد به دلیل حوادث اخیر با تصمیم مدیران آن و بر اساس آنچه زیان‌ده بودن سالن عنوان شده است، مورد تخریب واقع شد.

این تماشاخانه حد فاصل خیابان معلم ۲۸ و چهارراه دانش‌آموز واقع شده و آخرین نمایشی که در آن به روی صحنه رفت، تئاتر سایکو به کارگردانی سامان شرفی و محسن رامندی بود.

نمایش‌های حکم، آدیداس و سینگل نیز از جمله آثار پرحاشیه و پرمخاطبی بود که طی یک سال اخیر در این تماشاخانه به اجرا درآمده بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.