مدیرعامل ریپل: اگر در پرونده حقوقی بازنده شویم، از آمریکا خارج خواهیم شد

ارزدیجیتال سه شنبه 19 اسفند 1399 - 12:22
برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیر عامل شرکت ریپل، اعلام کرد که در صورتی که این شرکت بازنده دعوی حقوقی با کمیسیون بورس آمریکا شود، شرکت جدید خارج از ایالات متحده مستقر خواهد شد. به گزارش یوتودی، مدیر عامل ریپل در بخشی منتشرنشده از مصاحبه خود با وب‌سایت خبری اکسیوس (Axios) در ۷ مارس (۱۷ اسفند)، […] The post مدیرعامل ریپل: اگر در پرونده حقوقی بازنده شویم، از آمریکا خارج خواهیم شد appeared first on ارزدیجیتال.

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیر عامل شرکت ریپل، اعلام کرد که در صورتی که این شرکت بازنده دعوی حقوقی با کمیسیون بورس آمریکا شود، شرکت جدید خارج از ایالات متحده مستقر خواهد شد.

پراپکو | ترید با سرمایه بیشتر
پراپکو | ترید با سرمایه بیشتر
با ۱۰ دلار، ۱۰۰۰ دلار اعتبار معاملاتی دریافت کن
ثبت‌نام و کد تخفیف

به گزارش یوتودی، مدیر عامل ریپل در بخشی منتشرنشده از مصاحبه خود با وب‌سایت خبری اکسیوس (Axios) در ۷ مارس (۱۷ اسفند)، اشاره کرد که در صورت برنده‌نشدن در دعوی حقوقی جنجال‌برانگیز این شرکت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، این شرکت احتمالاً از آمریکا خارج خواهد شد.   

این خبر پس از بیانیه کریس لارسن (Chris Larsen)، هم‌بنیان‌گذار ریپل، منتشر می‌شود که هفته گذشته اعلام کرده بود دفاتر مرکزی این شرکت در سانفرانسیسکو به کار خود ادامه خواهند داد.

با درنظرگرفتن این نکته، به نظر می‌رسد گارلینگهاوس مطمئن است ریپل می‌تواند در دادگاه کمیسیون بورس آمریکا (SEC) را شکست دهد.

او همچنین ادعا کرد که توکن ریپل (XRP) به کار خود ادامه خواهد داد، حتی اگر شرکت ریپل مجبور شود برای تأکید بر این نکته که توکن اوراق بهادار نیست، از آن جدا شود.

علاوه بر این، گارلینگهاوس که سِمت مدیریت ارشد شرکت یاهو را نیز در کارنامه خود دارد، اظهار داشت که اگر بخواهد شرکت جدید ریپل را دایر کند، آن را در ایالات متحده مستقر نخواهد کرد.

وی یک بار دیگر تأکید کرد «نبود رهبری» در صنعت بلاک چین به‌ضرر این کشور است. گارلینگهاوس در این باره توضیح داد:

ماهیت مشارکت‌ آمریکایی‌ها در نوآوری‌های اینترنتی همیشه منبع خوبی برای سودهای کلان بوده است که از نظر جغرافیایی- سیاسی، می‌توان آن را منبعی قدرتمند به شمار آورد. به همین علت، به نظر من اگر فناوری نسل جدیدی همچون بلاک چین را رهبری نکنیم، برای ایالات متحده خوب نیست.

منبع خبر "ارزدیجیتال" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.