آخرین وضعیت کاپیتان سابق استقلال در بیمارستان

خبرآنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 21:45
بازیکن سابق استقلال امروز به بخش بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاهرخ بیانی، بازیکن و کاپیتان سابق استقلال که طی روزهای گذشته به دلیل عفونت خون در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری شده بود، امروز با بهبود نسبی شرایط جسمانی‌اش به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ورزش سه، این پیشکسوت فوتبال ایران در روزهای اخیر تحت مراقبت ویژه پزشکان قرار داشت و وضعیت جسمانی او با دقت زیر نظر کادر درمانی پیگیری می‌شد. خوشبختانه روند درمان بیانی رضایت‌بخش بوده و به همین دلیل پزشکان اجازه انتقال او از بخش ICU به بخش عادی بیمارستان را صادر کردند.

شاهرخ بیانی که سال‌ها با پیراهن استقلال در میادین فوتبال حضور داشت و یکی از چهره‌های شناخته‌شده این باشگاه محسوب می‌شود، به دلیل ابتلا به بیماری قند خون باید همچنان تحت نظر پزشکان بماند. به همین دلیل او چند روز دیگر در بیمارستان بستری خواهد بود تا روند درمان و مراقبت‌های لازم ادامه پیدا کند.

گفته می‌شود وضعیت عمومی این پیشکسوت نسبت به روزهای گذشته بهتر شده و پزشکان امیدوارند با ادامه روند درمان، او به‌زودی شرایط لازم برای ترخیص از بیمارستان را پیدا کند.

258 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.