داود میرباقری: از تهاجم اهریمنی سربلند بیرون می‌آییم

خبرآنلاین دوشنبه 18 اسفند 1404 - 15:38
داود میرباقری با صدور پیامی به مناسب شهادت رهبر انقلاب و جمعی از سربازان و کودکان و هموطنانمان در پی حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشورمان، این رویداد را نبرد دفاعی و ناگزیر برای کیان ایران دانست.

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سیمافیلم، متن یادداشت داود میرباقری- کارگردان به شرح زیر است:

«در گرماگرم ثبت شکوه و عظمت تاریخی، فرهنگی و تمدنی ایران بزرگ و عزیز در قالب سریال «سلمان پارسی» بودیم که دشمنان این مرز و بوم، ناجوانمردانه به ایران استوار و پابرجا در پهنای تاریخی چندین‌هزارساله یورش بردند. رهبر فرزانه و بینا و شجاعمان را به همراه جمعی از سربازان جان‌برکف و نیز دختران و کودکان به شهادت رسانده و ما را به سوگ نشاندند و نبردی دفاعی و ناگزیر را به کیان ایران عزیز تحمیل کردند که با اتکای به خدای متعال و پایمردی مردم بزرگ ایران، از این تهاجم اهریمنانه سربلند بیرون خواهیم آمد. درود بر اراده ملتی که با همدلی جانانه خود به میدان آمده و بی‌شک همراهی و اتحاد آنها تیر خلاصی خواهد بود بر پیکر متجاوزان. «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم».

به نیابت از پروژه سلمان پارسی- داود میرباقری»

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.