فوری| این ۵ ملی‌پوش تیم ملی زنان از هتل رفتند/ اسامی بازیکنانی که در استرالیا پناهنده خواهند شد

خبرورزشی دوشنبه 18 اسفند 1404 - 16:27
۵ بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران ناپدید شده اند و شایعه پناهندگی آنها در استرالیا مطرح شده است.

از صبح امروز( به وقت استرالیا) ۵ بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران هتل محا اقامت خود را ترک کرده و اثری از آنها دیده نمی شود.

هنگامی که اعضای تیم ملی بانوان ایران برای صرف صبحانه به رستوران آمدند،متوجه شدند که ۵ نفر از بازیکنان نه تنها در رستوران نیستند بلکه حتی هتل مذکور را نیز ترک کرده اند.مونا محمودی،زهرا قنبری،عاطفه رمضانی،زهرا سربالی و فاطمه پسندیده ملی پوشانی هستند که از صبح امروز هتل را ترک کرده اند و شایعاتی مبنی بر احتمال پناهندگی آنها در اردوی تیم ما مطرح شده است.البته مقامات فدراسیون این شایعه را تکذیب کرده اند و می گویند آنها پناهنده نشده اند.

تیم ملی زنان ایران برای شرکت در جام ملتهای آسیا راهی استرالیا شده است.

بیشتر بخوانید: بازیکنان استقلال هنوز زیر بار جدایی نرفته‌اند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.