از صبح امروز( به وقت استرالیا) ۵ بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران هتل محا اقامت خود را ترک کرده و اثری از آنها دیده نمی شود.
هنگامی که اعضای تیم ملی بانوان ایران برای صرف صبحانه به رستوران آمدند،متوجه شدند که ۵ نفر از بازیکنان نه تنها در رستوران نیستند بلکه حتی هتل مذکور را نیز ترک کرده اند.مونا محمودی،زهرا قنبری،عاطفه رمضانی،زهرا سربالی و فاطمه پسندیده ملی پوشانی هستند که از صبح امروز هتل را ترک کرده اند و شایعاتی مبنی بر احتمال پناهندگی آنها در اردوی تیم ما مطرح شده است.البته مقامات فدراسیون این شایعه را تکذیب کرده اند و می گویند آنها پناهنده نشده اند.
تیم ملی زنان ایران برای شرکت در جام ملتهای آسیا راهی استرالیا شده است.
بیشتر بخوانید: بازیکنان استقلال هنوز زیر بار جدایی نرفتهاند











