این بازیگر سینما نوشت: ساده نیست سال نو با عزیز خوش است، مادر با دختر خوش است، وطن به هم وطن خوش است. کو شادی کدام نوروز؟ چه میگوییم؟ ما همین یک بار فرصت زندگی داشتیم. این حق ما نیست.
حامد بهداد، بازیگر سینما، در حساب کاربری خود در یک استوری نوشت: «به مادران میناب بگویید که رفتن و پر کشیدن فرشتههای کوچکشان سزا نبود و صدایشان میآید که میگوید چرا به کدامین گناه؟!
میپرسد پس دختران میناب چه؟ میگویم همه چیز. چه تفاوت دارد مادر؟! چه تفاوت دارد داغ؟ ۱۷۰؛ نفر دخترکان معصوم ایرانی بخاطر جنگ که جز بدی ندارد از جانمان کنده شدند. ساده نیست سال نو با عزیز خوش است، مادر با دختر خوش است، وطن به هم وطن خوش است.
کو شادی کدام نوروز؟ چه میگوییم؟ ما همین یک بار فرصت زندگی داشتیم. این حق ما نیست.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.